Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Thai, indiskt, kinesiskt..

Åhh, jag är så sugen på thaimat. Skall äta purjolökspaj idag och det är visserligen gott, men förstå vad smarrigt det vore med kyckling i rödcurry- och kokosmjölksås med ris. Mums! Det får bli en annan dag, men jag bara suktar efter 'exotisk' mat. Thailändskt, indiskt, kinesiskt. Gaargh! Klart jag blir lite extra sugen när jag är hungrig, men ändå.

Har just nu en kort paus i pluggande för att sukta efter mat (haha!) och vila huvudet lite. Är lite stressad eftersom klockan redan är över 19.00, men jag måste ändå vila lite. Annars blir det bara kaos av alltihopa. Känner att jag behöver energi och maaaat. Dryga halvtimmen kvar innan maten är redo att ätas. Hoppas karln kommer hem inte allt för sent också. Han måste ju hjälpa mig med läxförhöret.

Nåja, dags att återgå till sina sysslor igen..


Thaimat


Indisk mat

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0