Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Såå slut i huvudet.

Pluggar just nu med principen 5:1. Det vill säga jag gör 5 uppgifter, har paus 10min, 5 uppgifter till och så vidare.. jag tror att jag måste göra ca 25 uppgifter idag, så det är 20st kvar. Men trots allt så gick första 5 uppgifterna betydligt snabbare än jag trodde, så det här skall nog gå bra. Om jag ligger i riktigt hårt så kanske jag till och med blir klar innan sambon kommer hem? Drömmen vore ju att hinna vara klar med allt tills dess, men det är inte rimligt.

Har på lyxfällan i bakgrunden, alltid lika roligt. Jag måste ha ljud när jag pluggar och det räcker inte med musik. Nej, det måste vara tv'n eller något och då självklart något som jag faktiskt är intresserad av, haha. Skönt att det är fint väder ute idag i alla fall! Man blir ju lurad och tror att det är varmare än vad det är..

Nu måste jag återgå till plugget igen.



Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0