Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Puuh, vilken dag igår!

Jisses. Hela dagen flög iväg. Jag och karln var i Täby först, och sedan Kista för att äta vid Food courten. Jag åt indisk mat med nanbröd, lovely! Anledningen till att vi skulle till Kista var för att jag var tvungen att besöka banken som stängde klockan 16.00, men på grund av dom hemska köerna så kom vi inte fram i tid. Tog oss över en timme till Kista! Galet.

Dagen slutade ju bra ändå nu. Karln köpte 2 koftor + 1 mössa, och jag köpte Aladdinhjärtan med jordgubbsfyllning som jag hittade på Hemköp i Täby efter att ha letat som en galning i flera månader.

Idag har vi varit i Sickla och Nacka Forum med pappa. Åt lite lunch och uträttade lite bankärenden och sådär. Shopping blev det ingen egentligen, bara lite glödlampor och annat tråkigt. Eller jo! Köpte 120 hårnålar på Willys för 20:- haha. Fynd! Dom hade en superbra 10 kronors fyndlåda på Willys så där hittade vi lite smått och gott med onödiga ting.

Jag har ingen aning om vad vi skall göra ikväll. Jag skall väl snart hoppa ner i badet med Fritidsresorkatalogen, och efter det så får vi se vart det bär av. Sugen på att åka bil men vet inte vart! Älskar att sjunga i bilen.

Skall försöka mobilblogga mer idag också. Vi med halebop skickar gratis mms idag, så man får ju passa på. ;)

Vi hörs sen hörrni!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0