Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Ny design på gång!

Håller just nu på att jobba på en ny design. Spännande va? Blir helt nytt - färger, uppbyggnad, header etc. Större skillnad än förut när jag bara bytte färger och header. ;) Har just nu paus i mitt bloggbyggande, och jag tror faktiskt inte att jag kommer bli klar ikväll tyvärr, men förhoppningsvis till imorgon!

Måste kanske i och för sig ta nya bilder till headern.. hm.. knepigt! Vi får se hur jag gör, men då dröjer det ju ännu längre, haha.

Hoppas att ni har en bra måndag i alla fall. Nu skall jag återgå till mitt bloggbyggande. Puss!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0