Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Jag kommer aldrig lära mig!

Jag har knappt blivit klar med buddhismen, och dessutom är hinduismen kvar att gå igenom. Hur skall detta gå? Jag får ju hellre IG på provet än G, haha. Då får jag ju göra omprov. Hur som helst så känns det som att jag aldrig kommer bli klar med det här. Borde egentligen sova nu, men jag kan ju inte. Dessutom måste jag läsa igenom allt imorgonbitti innan jag går till skolan också. Tack gode gud för att jag börjar klockan 10.00.

Men eftersom jag sen slutar klockan 12.00 senast så klarar jag nog av att vara lite trött. I allra värsta fall så kan jag ju sova en liten stund sen när jag kommer hem. Åh, provet på onsdag är framflyttat dessutom! Hela 30 min, haha! Det kanske inte är så mycket, men det känns ju klart skönare att börja kl 09.00 än 08.30. Det känns som otroligt stor skillnad, även fastän det kanske inte är det. Knasig placeboeffekt bara för att det går in på en ny timme.

Nu har jag haft min lilla bloggpaus här och det är dags att gå tillbaka till allvaret. Blir antagligen inget mer bloggande ikväll för min del, men kanske en liten update imorgonbitti innan jag går till skolan? Jag får se om jag orkar och hinner.

Sov gott!



Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Ladytubii

Hej! Fin blogg :)



Vet du vad det indiska tecknet betyder?

2010-10-12 @ 17:33:14
URL: http://ladytubii.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0