Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Hiss och diss.


Kaffe - Hur kan folk inte älska denna ljuva dryck? Min dag är i princip förstörd om jag inte får mitt älskade kaffe på morgonen.

Flytta - Om drygt en månad flyttar vi in i vår uuuunderbara nybyggda lägenhet vid sjöläge, 8kvm balkong och ekparkett. Den 25e oktober är det smygvisning av lägenheten och jag längtar efter att få se hur den ser ut. Men den kommer antagligem vara superfräsch (såklart! Nybyggd, nybyggd, nybyggd..)

Hitta nya bloggar - Jag älskar vackra bloggar i fräscha färger med mycket bilder. Sitter som fastnaglad i timmar när jag hittar en fin blogg.





Att mamma är hemma - Ja, idag och imorgon är hon hemma från jobbet. Segt! Jag älskar ju att vara hemma själv. Får så himla mycket saker gjorda då.

Magasinering - Alltså, det är sjukt smidigt att vi har våra saker magasinerade och så, men dagligen kommer jag på att "åhh, det där vill jag ha". Och sen kommer jag fram till att det står i någon låda någonstans i vårt magasineringsförråd. Segt..

Ringa myndigheter - Förstå mig rätt, dom flesta är jättetrevliga och så, men känner ni igen det här; "Du har plats.. 18.. i kön. Beräknad väntetid är.. 32.. minuter." Skjut mig!

Flyttpacka - Vart skall man börja? Vi flyttar inte förrän om dryga månaden, men man vet att det finns mängder av saker som man kan packa ner redan nu. Lyckades packa en låda igår, grattis. Trots detta så finns det määäängder av saker kvar som skulle kunna packas. Anledningen att detta inte sker? "Men jag kaaaanske har behov av den här snart trots att jag inte använt den på 2år". Yeah, right..

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Isabelle

Sv: Haha vintern e ju bäst! Sluta svammla:-)

2010-10-14 @ 14:08:25
URL: http://ettbella.blogg.se/
Postat av: sanna

jaa, den är ju det :) funderar på att köpa den när lönen kommer..

2010-10-14 @ 14:42:55
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se/
Postat av: Viola

svar: jo precis, jag tror inte heller på ett allmänt förbud förutom inom vissa yrkesgrupper där det säger sig självt att burkan kan bli ett hinder. Slöja har jag absolut inget emot, jag tycker tvärtom att det är riktigt fint och klädde mig i det i smyg när jag var yngre.

2010-10-14 @ 14:53:39
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Sara

Tro mig, när det väl är dags att flytta kommer alla grejer bara flyga ner i lådor ;)

2010-10-14 @ 17:07:50
URL: http://snygfoto.devote.se

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0