Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Dåligt Jysk!

Jag och karln åkte tidigare idag till Jysk Sickla för att hämta en bokhylla som pappa hade beställt för drygt 1½ vecka sedan, den var nämligen slut när han skulle köpa den. Sagt och gjort, han fick sms från Jysk igår att den fanns att hämta i Sickla senast 25/10.

När vi kommer dit så kan dom inte hitta honom i registret, det är nämligen så korkat att man inte kan slå upp efter namn eller telefonnummer. Man måste tydligen ha ett ordernummer som han skall ha fått på kvitto när han beställde bokhyllan.. vilket han inte fick. Bra där Jysk!

Ni slösade mina pengar på bensin, min tid, pappas tid och dessutom förlorade dom en kund eftersom det inte blev någon bokhylla. Så viktig är inte bokhyllan att pappa ids åka dit än en gång för att kolla ut rätt bokhylla igen.

Åhh, förstå att jag hade kunnat plugga istället för att tampas med jobbiga Jysk.

Avslutade i alla fall vår "resa" med att äta på Pizza Hut. Me like!

Nu skall jag titta på "Nalle Puh och jakten på Christoffer Robin" och plugga innan det är dags för lite sömn. Sov gott!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0