Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

All by myself.

Nu är karln iväg på bio, och jag sitter här och tittar på Wallander samtidigt som jag pluggar för fullt. Jag bör sova om inte allt för lång tid eftersom jag skall upp 05.30 imorgon, men jag är inte riktigt så pass trött än att det är någon idé att ens försöka.

Håller just nu på med kapitel 15, så jag har ändå fått en del gjort idag. Planerar på att bli klar med kapitel 15 innan jag sover, så är det bara 16 - 18 kvar imorgon + smårepetition. Och det är ju inga problem! Funderar på att hälla upp ett glas iskall cola och smaska några praliner som tröst att jag måste plugga och dessutom får gå och lägga mig själv. Jag är verkligen inte van att sova själv! Han kommer väl hem vid senast 00.00, men att gå och lägga sig själv är verkligen det värsta.

Nu skall jag göra ett sista ryck, vill helst vara i säng senast kl 22.00. Godnatt!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0