Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

25 Oktober, 2010.

Godmorgon! Har ni sovit gott? Jag skall strax sätta mig och plugga tillsammans med frukost och "Morden i Midsomer". Har lektion i företagsekonomi mellan 12.30 - 15.00 och efter det så bär det av hemåt för en snabb mellis. Skall möta karln vid Bilia klockan 16.00 för att hämta ut bilen från service, och efter det är det dags för lägenhetsvisning! Spännande va? Äntligen skall vi få se vår nybyggda lägenhet! Längtar efter att få inreda och fixa i ordning på balkongen, badrummet, sovrummet.. det blir ju betydligt lättare att planera när man har sett lägenheten. Åhh vad jag är exalterad! Bara 22 dagar kvar tills vi flyttar in i vår alldeles nybyggda lägenhet..

Nej men nu måste jag sätta igång rejält. Dagen är ju fullspäckad så det blir inte mycket plugga sen. Uppdaterar senare!


Preliminär bild på nya lägenheterna

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: madde

fin blogg :)

2010-10-25 @ 15:18:56
URL: http://madeleineeriksson.devote.se

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0