Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

1 prov avklarat, 1 kvar.

Woho! Klockan är bara 14.30 och jag har redan gjort alla instuderingsfrågor till prov 4, gjort prov 3 och klarat med god marginal (85% rätt = gränsen till MVG) och har nu påbörjat min uppsats om judiska synagogor i sverige. Bara den och 1 prov kvar idag. Förhoppningsvis är allt detta avklarat inom en snar framtid så jag kan jobba med mitt arbete om etik som jag skall redovisa imorgon. Religioner och naturen. Spännande!

Nu är jag riktigt ivrig att komma igång, gillar faktiskt att skriva uppsatser så jag lämnar bloggen åt sitt öde ett tag.

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0