Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Stressbetyg? Jo, jo..

Alltså. Efter den här incidenten med CSN i lördags så har jag nu fått svar på mitt arga mail till skolan. Vad får jag veta? Ja, att dom inte har gjort något fel, eftersom man måste tala om innan om det är viktigt med stressbetyg på kursen. Stressbetyg? Ena kursen slutade för snart 2 månader sedan? Ursäkta mig, men det är fan inte vad jag kallar för stressbetyg.

För den delen lyckades jag även få veta vad som hände i måndags. Lektionen var mellan klockan 09.00 - 12.00, vilket hade ändrats tidigare, men ändringen hade ej skett på schemasidan. Så kan det gå när man missar information! Men ändå.. nog hade dom väl kunnat notera det på "detta händer i veckan-schemat" på skolan..?

Jaja. Idag är det tydligen ingen lektion heller, så jag vet inte riktigt vad jag skall sysselsätta mig med. Plugga lite såklart, men kanske även packa lite? Vi flyttar ju faktiskt väldigt snart så det är väl dags att sätta igång och packa rejält. Vill ju inte stresspacka sen på slutet. Och just det, designen också! Bloggdesignen skall jag fixa.

Ja, ja. Nu skall jag fixa mig i ordning för dagen i alla fall. Puss!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0