Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Oj, vad klockan är mycket!

Jisses vad tiden har flugit iväg. Trodde att klockan var runt 19.00, men den var tydligen så mycket som 20.45. Galet! Men så blir det när man spelar Worms world party, tiden bara springer iväg utan att man märker det eftersom man inte ser klockan på datorn.

Nu skall jag och karln dra iväg på en liten biltur och samtidigt handla cigg. Kom just på också att jag glömt lämna tillbaka hyrfilmerna. Skit också!!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: elin

hej, fin blogg !

2010-11-08 @ 21:20:54
URL: http://elinkristensen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0