Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Jag önskar att jag kunde laga mat.

Jag är totalt oduglig på att laga mat. Jag försöker, jag vill, men det går inte. Enda gången som det går någorlunda bra är när jag har tillgång till enkla och lätta recept. Ni vet, sådana där med normala ingredienser som inte överstiger fler än typ 7st. Tyvärr är det svårt att hitta recept som inte är alltför svåra att följa när man som jag skulle behöva en kokbok for dummies.

Jag tänkte dela med mig av ett tips på en bra receptsida där du kan hitta enkla, goda recept. Jag rekommenderar starkt receptet på linssoppa. Gott, nyttigt och väldigt enkelt att tillaga. Nu inför julen finns det dessutom en hel del julrecept på t.ex knäck och liknande. Sidan hittar du här!


Supersmaskig linssoppa

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: emma

riktigt fin blogg! :)

2010-11-08 @ 17:44:07
URL: http://emmaalovisa.blogg.se/
Postat av: julia

Fin blogg !

Hur mår du idag ? ;)

2010-11-08 @ 20:25:34
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0