Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Jag flyttar!

Ja, seriöst, jag gör det.

Idag flyttar jag och D ner till Anderstorp. Det har länge varit en hemlis eftersom vi inte vill att folk där nere skall få reda på det innan, men nu känner jag mig relativt säker och vågar skriva det här. Hoppas verkligen inte att någon läser, haha!

Sitter i bilen nu, och vi får se men jag lär väl uppdatera senare under resa. Nu är vi i Nyköping, så det är låååång väg kvar.

PUSS, jag kommer sakna Stockholm!


Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0