Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Idag mår man som man förtjänar.

Ouff.. drack alldeles för mycket rödvin igår, så jag är äckligt bakis idag. Har tryckt i mig mängder med vatten, juice och fiskgratäng men min kropp bara vägrar sluta vara bakis. Ikväll blir det sova tidigt, så man kommer upp i god tid imorgon.

D's kompis kommer hit vid kl 13.00 imorgon, och jag tänkte försöka städa och fixa lite innan, så då krävs det verkligen att man kommer upp i tid. Nu är det svårt att tänka sig att man skall fixa och städa massor, men kommer ju inte vara bakis då..

Nåja, idag är det verkligen inte vår dag iaf. Båda bakis, tappat ett glas, tappat kaffe på golvet när det var nydammsuget och vaknade sent.

Ge mig en ny, fräsch dag!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0