Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Hoppla!

Pastan blev grymt god igår. Verkligen mycket godare än köpt pasta, så nu skall vi börja köra pastabak ibland. Mysigt! :)

Nu sitter jag vid datorn och funderar på om jag skall gå till Hemköp först, eller duscha först.

Problem: Jag är röksugen som sjutton men ciggen är slut, därav promenaden till Hemköp.

Problem2: Jag ser ut som hej kom och hjälp mig och vill därför duscha innan jag går till Hemköp. Men jag vill röka innan jag duschar.

Status Quo?

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0