Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Godmorgon!

Redan vakna? Jag är iaf. D's kompis kommer ju som sagt runt 13~ så jag har lite saker att ordna innan.

Just nu väntar jag på att kaffet skall bli klart, och sen skall jag hoppa ner i badet. Kan dock inte bestämma mig för om jag skall ha jordgubbsskumbad, badsalt eller badbomb. Dilemma.. Blir nog badsalt iaf tror jag. Det är så jobbigt att läsa tidning i badet om det är en massa skum överallt.

Uhh, nya ELLE kom igår och jag har fortfarande inte läst klart förra numret som jag köpte i lördags. Trendbibeln skall läsas ut idag iaf!

Nu blev kaffet klart skulle jag tro.. låter så. Så nu överger jag er en liten stund. Puss!


P.s. Första dagen som det är molnigt. Hoppas det spricker upp till senare idag. D.s.

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Julia

Fin blogg XD

Kollade förut när du inte hade egen domän tror jag, men hur gör man det =)

Kramiz

2010-03-10 @ 10:27:59
URL: http://jullanbullans.blogg.se/
Postat av: Anna

Här är mitt avtryck från gratisbio.se haha :)

2010-03-10 @ 14:07:16
URL: http://kiiwii.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0