Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Det gick.. fort.

Jahaja! Här har man suttit uppe sen klockan 07.30, för att rörmokarna skulle komma och blåsa stammen - och sen tog det 10min. Haha. Avskyr när man får tiden "mellan 07.30-16.00", och sen kommer dom 10.30. Så onödigt att gå upp tidigt :P

Nåja. Nu har dom precis gått iaf. D är ute med hunden, gick ut precis när dom kom, så han lär ju bli förvånad när dom redan har gått haha.

Idag skall jag träffa Ybert, gå på hundpromenad. Trevligt värre! Får se när hon kommer hit sen :) Nu skall jag laga lunch. Puss!


Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0