Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Vägen till bloggen är brokig..

Haha, det är knasigt. Man bestämmer sig för att göra något specifikt på nätet men man hittar alltid massor med andra saker som man måste göra innan. Som nu.. jag skulle logga in på bloggen - och hur bra gick det? Sådär. Jag tog mig ju fram hit till slut, men vägen dit var inte lätt. Fastnade på Emelie Ohlssons blogg för att titta på vackra bilder. Hon ligger ju på topplistan så jag var "tvungen" att kika in där. "Bara en snabbis" ni vet..

Jag har i alla fall pratat med Tammy och det blir shopping idag. Nice! Skall strax kliva upp ur sängen då för att fixa mig. Har precis tagit första morgonciggen och druckit en mugg kaffe så nu är jag redo att möta en ny dag. Solen skiner in genom fönstret, jag känner doften av nyklippt gräs och termometern står på 19c. Tack för det!

Måste filura ut vad jag skall laga för lunch åt karln också.. han kommer ju hem sen på lunchen och då måste det finnas mat klar som han kan värma. Hum, hum.. Inte lätt det där. :( Jag och Tammy skall dra strax efter 9 så det får inte bli något allt för avancerat heller. Jäkla skit, jag är så dålig på det där med mat. Nåja, lyckas nog klura ut något. :) Måste ju äta någon frukost själv också. Känner att jag håller på att hungra ihjäl haha.

Nu måste jag börja förbereda mig. Vi hörs sen då!



Solen i ansiktet.. mysigt.

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0