Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Vad hände med alla bloggarna?

Det har varit väldigt rörigt och stirrigt i bloggvärlden senaste dagarna. Både Foki och Amir har fått ta emot mycket kritik för varsitt inlägg (med all rätt!), folk bråkar och Jonathan Wiik har börjat slänga ut domäner hej vilt.

Om ni har missat Amirs inlägg så handlade det om att han klankade ner på folk som inte är brunbrända och hade dessutom tagit en smygbild på två tjejer. Mobbning i allra högsta grad.

Vem fan är Amir!? Jag trodde förut att han var relativt snäll men han är rakt igenom plast, fejk, påhitt. Ankläppar, blonderat hår (nigga, pleaze!) och beter sig som en barnrumpa. Mediekåt och falsk.

Han bröt tidigare kontakt med Kissie för att "hennes image inte var bra för honom". Nähä, är det bättre att lägga på med en likadan image själv eller?

Alltså ursäkta mitt gnäll men jag verkligen föraktar Amir. Divigare och töntigare människa får man fan leta efter. Folk snackar om att Kissie är falsk och gud vet vad - men hon är ingenting i jämförelse med Amir.

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0