Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Hiss och Diss, 2 Juli.




Att värmen har kommit - Som jag har längtat! Jag njuter för fullt av detta härliga väder och bävar inför tanken att det kommer ta slut. Sommaren är verkligen alldeles för kort.

Jobba - Jag har verkligen haft världens glassigaste, softaste och soligaste jobb dessa dagar. Skulle inte tveka en sekund på att göra om det. Härligt jobb!

Skuldfri - Jag har betalat hela mitt återkrav till CSN idag! 7398:- rök det. Stackars mig och fy sjutton vad jag hade velat slippa det återkravet, men det var dessvärre tvunget att betalas haha. Men det är grymt skönt nu när det är gjort. Aldrig mer återkrav från CSN säger jag!

Boklusten - Hur härligt är det inte att komma in i ett läs-mood? Det är verkligen asnice! Jag älskar att läsa när jag väl kommer igång och slukar då bok efter bok. Dessutom är det grymt passande med ett sånt intresse på sommaren när man kan ligga ute och läsa i solen. Visst passar det bra som "vinteraktivitet" också, men det känns lite extra combo att göra det på sommaren eftersom man både kan sola och läsa samtidigt.

Halebops sänka kostnader - Halebop har precis sänkt kostnaden för mms från 1.99:- per mms till 0.77:-! Helt otroligt nice. Nu kan jag äntligen börja mms-blogga utan att få ett stort hål i plånboken. Tack för det Halebop!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0