Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Helg, helg, helg!

Oj, jag glömde visst bort att blogga igår. Tokigt! Jag njuter i alla fall av min helg, för nu skall jag jobba i 2 veckor. Nattjobb är ju skönt på det viset att det är OB-tillägg och man har hela dagarna ledigt. Jag går på mitt första pass på veckan när D redan slutat sitt och går av mitt sista pass för veckan innan D ens börjat. ;)
Jag jobbar alltså Måndag-Fredag 22-07 så hela måndagen och hela fredagen är ledig haha. Skönt! Det skall vi nog klara. Dock sjukt jobbigt att vända dygnet fel nu när jag har så himla bra dygnsrytm.
Idag vet jag icke vad som händer.. vi får se. Verkar vara väldigt växlande molnighet ute och dessutom blåser det en hel del. Inte najs. Man blir inte särskilt pepp på att åka till stranden när det redan blåser satan. Nåja, någonting lär ju hittas på. Nu skall jag surfa runt lite eftersom att jag inte har suttit vid datorn på flera dagar. Puss.

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0