Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Stora inlägget om gratissidor.

Jag har fått både en del mail och förfrågningar på vissa sidor om gratissidor, vilka som finns, och hur dom fungerar. Nu skall jag dra det så enkelt som möjligt, med förhoppning om att jag besvarar era frågor, och väcker ert intresse att prova dessa sidor! :)




GratisBio.se




100% Gratis?

Ja.

Tillgängligt för folk under 18år?

Ja.

Välkomstpoäng?

Ja, vanligtvis 50p, via min länk 75p.

Inväxling av poäng till?

Presentkort, biobiljetter, tidningsprenumerationer.

Lägsta poängnivå?

200p för ett presentkort.

Hur samlar jag poäng?

Aktivitetspoäng, besöka hemsidor, utnyttja gratiserbjudanden. Procentshopping.

Aktivitetspoäng?

Ja, upp till 2p varje dag du loggar in, blir vän med någon och skriver i någons gästbok.





Supergratis.se




100% Gratis?

Ja.

Tillgängligt för folk under 18år?

Ja.

Välkomstpoäng?

Ja, 20p.

Inväxling av poäng till?

Presentkort, biobiljett, lotter, Xbox 360 m.m.

Lägsta poängnivå?

150p för en godis.

Hur samlar jag poäng?

Aktivitetspoäng, besöka hemsidor, utnyttja gratiserbjudanden. Poängshopping.

Aktivitetspoäng?

Ja, 2p varje dag du loggar in.





Gratis-Fashion.se




100% Gratis?

Ja.

Tillgängligt för folk under 18år?

Ja.

Välkomstpoäng?

Vet ej.

Inväxling av poäng till?

Presentkort, parfymer, kläder m.m.

Lägsta poängnivå?

1200p för ett presentkort.

Hur samlar jag poäng?

Aktivitetspoäng, besöka hemsidor, prenumerera på nyhetsbrev m.m.

Aktivitetspoäng?

Ja, 2p varje dag du loggar in.


Besök Gratis-Fashion.se



Gratis-Makeup.se



100% Gratis?

Ja.

Tillgängligt för folk under 18år?

Ja.

Välkomstpoäng?

Ja, 50p.

Inväxling av poäng till?

Presentkort

Lägsta poängnivå?

400p för ett presentkort.

Hur samlar jag poäng?

Aktivitetspoäng, besöka hemsidor, göra erbjudanden.

Aktivitetspoäng?

Ja, 1p när du loggar in samt 1p för att svara på dagens fråga. Högst 2p per dag.





Pointshop.se



100% Gratis?

Ja.

Tillgängligt för folk under 18år?

Ja.

Välkomstpoäng?

Vet ej.

Inväxling av poäng till?

Presentkort, parfym, godis m.m.

Lägsta poängnivå?

1100p för godis.

Hur samlar jag poäng?

Aktivitetspoäng, besöka hemsidor, utnyttja erbjudanden, blogga(!) m.m.

Aktivitetspoäng?

Ja, 10p när du loggar in dagligen, 10p för att läsa deras nyhetsbrev, samt 20p för att svara rätt på dagens fråga.


PointShop.se




Vad väntar ni på? Registrera er nu och testa. Ni kommer inte ångra er! :)


Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: mathilda

har du hittat på nån rolig tävling

2010-01-09 @ 00:32:35
Postat av: narges (:

har lagt till dig nu, lägg till oss också! (a)

kommentera ofta, vi kommenterar alltid tillbaks, big love!

2010-01-09 @ 03:05:46
Postat av: Saraah

haha jasså är det så? bor du i sthlm och brukar du se henne? :)

2010-01-09 @ 06:15:52
Postat av: Micha

gratispoäng e segt!Hur mkt poäng fick du för detta inlägget på bloggen? snygg design!:)

2010-01-09 @ 11:32:47
URL: http://mixxi.blogg.se/
Postat av: Sofia Kvarnström

Sv: Ja, tycker jag också :) Fast man börjar känna sig lite för gammal för sådant nu, tycker jag, men som tur var så var det nästan bara vi som var där :P

2010-01-09 @ 12:41:14
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Tack!

2010-01-09 @ 13:25:03
URL: http://photosbyemma.blogg.se/
Postat av: mathilda

Supergratis.se så får man ju en gåva hemskickat är det sant

vad har du fåt?

2010-01-09 @ 23:17:06
URL: http://filmfrek.blogg.se/
Postat av: mathilda

sv:så du fick det när man fick en gratis sak om man vart medlem?



jagb tycket att det verkade lite konstigt att man kan välja en ipod gratis

2010-01-10 @ 01:06:45
URL: http://filmfrek.blogg.se/
Postat av: em

Man få väl kolla in sidorna men tycker det oftast är sagt att samla poäng..

2010-01-10 @ 09:27:34
URL: http://zuridunia.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0