Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Manikyr, pedikyr eller ansiktsbehandling?

Idag har jag uträttat.. absolut ingenting. Till skillnad från igår, då uträttade jag ju massor med ärenden. Betalade till och med räkningar i rejäl tid för en gångs skull. Grattis! Jag brukar alltid betala dom i allra sista stund typ. En rejäl förbättring!

Nu sitter jag i köket, D sitter mittemot mig och pratar med sin mor i telefon. Vi har diskuterat en present till en kamrat, och vi får se hur det blir med det.. hoppas allt går vägen. :)

Kl 17.00 skall jag befinna mig hos studievägledaren för att fixa lite i mitt totalt ihopsnärjda schema, samt lägga till en kurs. Det är behövligt.

Har funderat lite på att boka någon behandling också.. velar mellan ansiktsbehandling, manikyr eller pedikyr. Kan inte riktigt bestämma mig. Stackars mig, vilket i-landsproblem. Vill ju såklart ha allt, men det känns som att min stackars plånbok blir lite ansträngd isåfall. Visst har jag råd, och därför blir man än mer sugen, men - nej.

Vad hade ni valt? Manikyr, pedikyr eller ansiktsbehandling?


Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Mathilda

Sv: aa jag längtar

2010-01-14 @ 15:45:00
URL: http://mathildahell.bubbleroom.se
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Manikyr ^^

2010-01-14 @ 21:12:23
URL: http://hanneler.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0