Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Bara ett par dagar kvar! Sista chansen. :)

 

TÄVLA OM SUPERPRESENTKORT PÅ 150:-!

 




Nu är det bara ett par dagar kvar innan tävlingen avgörs. Missa inte din chans att delta!


Regler:

1. Man får bara anmäla sig en gång
2. Kör schysst spel, annars blir du diskvalificerad (jag kollar IP!)
3. Du kan välja mellan att maila mig med uppgifter, eller skriva en kommentar.
4. Tävlingen kommer avslutas lördagen 23 kl 21.00, och vinnaren kommer dras via vlog.
5. Du kan tjäna "lotter" på flera olika sätt. Fler lotter = större chans att vinna.
6. Tävlingen är helt gratis, och presentkortet kommer skickas via mail.

Hur gör jag för att tävla?

Du kan samla totalt 6 lotter som mest, och du skriver hur många lotter du samlat, och på vilket sätt, via kommentarsfunktionen på det här inlägget, eller via mail. Följande information skall finnas med;

1. Namn
2. Mailadress
3. Eventuell blogg
4. Nummer på vilken/vilka lotter du samlat, och relevant information (t.ex användarnamn).

Hur samlar jag lotter?

1. Skriv på din blogg att du är med i en tävling om ett superpresentkort hos mig, glöm inte att länka!
2. Följ mig via bloglovin
3. Registrera dig gratis här, glöm inte skriva i kommentaren/mailet vad du har för medlemsnr! OBS! Denna ger 2 lotter!
4.
Registrera dig gratis här, glöm inte att mobilaktivera, annars räknas ej lotten!
5. Registrera dig gratis här, glöm inte skriva ditt användarnamn!


Vad vinner man?

Ett superpresentkort värde 150:-, som man kan lösa in mot presentkort på mängder av olika butiker! För komplett lista, klicka här.


När får jag presentkortet?

Presentkortet skall finnas i din mailbox senast tisdag 26/1.

Om du hellre vill maila in dina uppgifter, så kan du göra det på [email protected]

LYCKA TILL!


Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Kaela

Jag är med! =)

2010-01-22 @ 16:40:57
URL: http://kaelas.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0