Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Tillfixad!

Eftersom jag lever ett typiskt samboliv så är jag otroligt dålig på att fixa mig iordning. Jag svassar mest runt i mjukisar, med håret i knut och osminkad. Men idag har jag faktiskt både sminkat mig och fönat håret, och man känner sig verkligen mycket fräschare! Tänk om jag orkade göra det varje dag, haha!

Vad har ni gjort idag? Något konstruktivt? Jag har varit nere på biblioteket nu iaf, ungefär en månad försent som sagt. Känns ganska befriande faktiskt. Men det är väl inte så konstigt.. påminnelsebrev är inte särskilt kul att få ;)


Middagen idag blir Korv stroganoff med ris från gårdagen. D skall äta äckelstekt potatis (jag avskyr stekt potatis!) med köttbullar och jag slipper helst det..


P.s. Glöm inte bort att rösta på mig i veckans blogg! PUSS!








Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: rosakaffekopp.webblogg.se

Har också provat vara sambo. man gör sig verkligen typ aldrig snygg! Och jag gillar inte heller potatis.

2010-02-16 @ 20:53:04
URL: http://rosakaffekopp.webblogg.se/
Postat av: Robin Söderlund

Roligt att du håller med mig! :)

Har du några fler modeförebilder? :)

2010-02-16 @ 22:00:51
URL: http://rfashion.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0