Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Snälla Blogg.se

Kan ni inte ordna en fungerande bloggportal? I princip varje dag strular det, och det kan ta flera timmar innan man kommer in på bloggen!

Ni är ändå Sveriges största bloggportal, så lite bättre borde det faktiskt fungera. Skärp er, ni hänger ju inte med i utvecklingen av hur många som skapar bloggar hos er!

Visst att ni vill ha fler användare, men känns det bra när fler och fler överger blogg.se till förmån för andra bloggportaler, för att er portal inte fungerar?

Vad är det för mening att ha sin blogg hos blogg.se när man dagligen inte kan blogga på grund av tekniskt strul?

SKÄRPNING!


Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Bella

Haha tack så mkt!



Håller med om det du skrev i inlägget, stör ihjäl mig på allt strul :S

2010-02-04 @ 20:47:11
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!

Jag tycker faktiskt inte blogg.se har strulat så mycket. Visst har det strulat men inte varje dag :S För mig funkar det perfekt jämt :S

2010-02-05 @ 07:55:01
URL: http://mollanranta.blogg.se/
Postat av: sava

jag fattar inte varför dom måste ändra på allt, det va bra som det va & då slipper man allt strul !

2010-02-05 @ 14:10:57
URL: http://ssavah.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0