Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Låååång dag.

Så, då var man nyss hemkommen då. Ledsen att jag inte bloggat, men jag har inte haft tillgång till internet. Jag har gjort massor idag! Jag har;

*Varit hos papi
*Varit på kalas hos D's moster, vars barn fyller 8år idag
*Varit hos D's farfar.

Och allt det tog heeeela långa dagen. Woah!

Nu är jag grymt trött. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, men antagligen städa skulle jag gissa på. Vi kanske hörs senare ikväll. Puss!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: pimpXprincess

Svar: Ja, det håller jag med om :)

2010-02-15 @ 01:34:19
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Neha

Hehe jo jag har funderat lite på det men orkar inte om jag vill byta sen igen om jag vill senare i livet:P

2010-02-15 @ 02:05:05
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: DONKEN

aaaw, tack så mycket! :D

Hade varit kul att läsa om min egen mamma hade skrivit något, men det tror jag inte hon gjorde. däremot har jag en såndär mina första år-bok som mamma skrev i när jag var beebis. ;)

tack ännu en gång, det värmde. :D ska nog skriva fler brev dessutom. Han växer ju och man vill ju få med allting liksom. ;)

Grattis till 8åringen :D

hektisk dag med runt-flängande, men det är kul när det händer grejer. ;)

2010-02-15 @ 02:31:25
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0