Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Finest Awards - Eftersnack för real.

Okej.. igår var jag alltså på Finest Awards, härligt! Jag skall sammanfatta det så bra jag kan.


ÅRETS MODEBUTIK: Topshop
ÅRETS MEDLEMSBLOGG: Felicia Book 
ÅRETS RESTAURANG: Vapiano
ÅRETS MODEBLOGG: Kenza Zouiten 
ÅRETS NATTKLUBB: Collage
ÅRETS BÄST KLÄDDA KVINNA: Sibel Redzep 
ÅRETS PERSONLIGA BLOGG: Kenza Zouiten 
ÅRETS DANSLÅT: Sexy Bitch - Akon feat David Guetta
GÖTEBORGSPRISET: Amanda Berg 
ÅRETS BÄST KLÄDDA MAN: Måns Zelmerlöw
ÅRETS TOPPBLOGG: Josefin Crafoord 
ÅRETS TV PERSONLIGHET: Jackie Ferm


Syntes i vimlet förutom vinnarna; Rickard Herrey, Angela Monroe, Amir (Gaybloggen), Linda Rosing, Meral Tasbas, Bobby Oduncu, Fredrik Federley, Kishti Tomita, Idol-Eddie mfl.


Arrangör: Finest i samarbete med Subito
Kvällens Konferencier: Josefin Crafoord
Prisutdelare: Kicken, Miss Inga, Bingo Rimér, Katrin Zytomierska, Sebastian Karlsson mfl.
Kvällens underhållning:
Alice, Sibel, Gathania, J-son.
Kvällens bäst klädda: Sibel Redzep
Kvällens hur-fan-kunde-hon? Angela Monroe
Bjöds på: VitaminWater, vin och öl. Goodiebags.
Roligast: Kissie var ej bjuden.


Kvällen var trevlig. Lite väl mycket folk kanske, om man tänker på lokalens storlek. Mycket glas gick sönder, och man märkte att folk var mycket mer oförsiktiga när dom slapp betala för drickan. Nonchalant! Folk överlag var nonchalanta, och det var mycket prat när priserna delades ut. Dåligt ljud, och det var svårt att höra vad Josefin och alla andra sa. Ibland nästintill omöjligt faktiskt. Överlag generöst, om man bortser från att många blev utan både drinkbiljetter och goodiebags. Visst att det är en gåva, men jag tycker nog att man skall ha så många goodiebags och drinkbiljetter som antalet inbjudna och bekräftade. Snålt Finest!

Många var riktigt snygga, även om jag inte kan hålla med om att kvällens klädkod "gala" var riktigt uppfylld. Många var klädda som en vanlig utekväll, vilket var lite tråkigt. Sibel strålade alldeles extra mycket den här kvällen, men jag undrar vad Angela Monroe tagit innan hon gick ut? Hennes klädsel var vedervärdig, och hon såg ut som en transvestit. Inte okej Angela!

Mycket bloggare kunde ses i vimlet. Katrin Zytomierska, Kenza (såklart), Amir och Yousef. Dock visade sig att Kissie inte var inbjuden, vilket jag finner lite roligt. Men jag kan tänka mig att Finest inte vill förknippas med henne. Att Katrin Zytomierska var där gjorde nog också mycket till. Jag tror alla känner till att Katrin och Kissie avskyr varandra, vilket man kan läsa på Kissies blogg idag, och även höra Katrin prata om på The Voice från idag. Du kan se klippet på Youtube om du känner dig manad.

Själv hade jag det väldigt trevligt. Kvällens klädsel var min svarta klänning, med ett par svarta leggings och enkla stövlar till. Har dessvärre ingen bild, så ni får fantisera lite. Jag håller inte med om vinnarna alls i princip. Personligen tycker jag att Café Opera borde ha blivit årets nattklubb, och att årets toppblogg borde blivit Li Åwall, men tydligen höll inte resten av folket med mig. Det enda som jag kan instämma i som rätt vinnare är nog årets låt faktiskt. Men trots det så får man hälsa grattis till alla som vann, dom är trots allt folkets val.



Kenza Zouiten, vinnare i kategorierna Årets personliga blogg, och Årets modeblogg.



Snyggast under kvällen och årets bäst klädda kvinna -
Sibel Redzep.




Angela
"hur-fan-kunde-hon" Monroe (till vänster)


Fotograf: Karina Ljungdahl och Okänd. Bilderna kommer från Finest.se och kan hittas här och här.


Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Emma-Lou

SVAR: Alla hjärtans dag blir vad man gör det till :-) Dess bakgrund talar inte för kommersiella ting i alla fall :-)

2010-02-12 @ 01:00:42
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: pimpXprincess

Svar: Haha, visst är han knäpp? ;D

2010-02-12 @ 01:31:24
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Neha

Åh tack så mycket:D

Hur är det med dig?=)

2010-02-12 @ 01:40:13
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Bögen från Dalarna

Åh, lite smått avundsjuk! :)

2010-02-13 @ 01:32:38
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Sandra

Kenza är grym :)

2010-02-13 @ 10:53:35
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0