Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Bokproblem..

Ja, som ni vet så har jag ju läst ut min bok och har nu problem med att välja vilken jag skall läsa nu. Jag har ju en hel drös olästa böcker..

Vad tycker ni?

Martin Svensson - Hej! Mitt namn var Elton Persson

eller


Kristina Hansen - Bakom stängda dörrar


Jag har visserligen läst sistnämnda men den är så bra (och hemsk, usch!) att den är värd att läsas igen!

Om du inte vet vad det är för böcker, så kan du klicka direkt på boknamnet ovanför så kommer du direkt till böckerna och kan läsa om dom.

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Hanna

Tacktack!!

2010-02-12 @ 21:16:13
URL: http://hannalineajonsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ibland måste man unna sig de också:)

2010-02-12 @ 21:38:04
URL: http://cramer.blogg.se/
Postat av: Ana

jag har endast läst andra och den är bra, men kan inte tala för den första.. men jag har några verklighetbasserade böcker som jag läst och tycker är så värda att läsa, du kanske redan hört eller lät nån men iaf, de är i samma genre som bakom stängda dörrar..



Pojken som kallades det

Kirre

En blomma i afrikas öken

Hedersmordet på Pela



Verkligen värda att läsa! :)

2010-02-13 @ 10:53:02
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0