Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Bingo på nätet - en ny trend?

Dom ploppar upp överallt, som svampar i marken. Den ene med bättre erbjudande än den andre. Jag pratar om bingosidor på internet. Det känns som att jag varje dag upptäcker en ny sida, och alla har sina egna sätt att locka kunder.


Jag har provat en hel del, b.la Mariabingo och Lyckobingo. Eller jag har egentligen provat dom flesta sidor, men min favorit hittills har varit Mariabingo. Varför jag är medlem på så många? Det kan tyckas konstigt eftersom jag har en mamma som är spelmissbrukare, men det är helt enkelt på grund av det utmärkta tidsfördrivet.

Det är toppen att man fort och smidigt kan registrera sig på en bingosida - och samtidigt få pengar att spela för. En riktig win-win situation, eftersom jag får provspela gratis, och sidan kanske hittar en ny kund som tycker att just deras sida är överlägset bäst.

Bingo kan tyckas vara lite gammalmodigt, men det är faktiskt grymt kul! Tyvärr får man också säga, eftersom det är otroligt lätt att spela bort mycket pengar på kort tid. Det är just bingo som min mamma spelar, och jag ser hur lätt det är att spela bort många tusenlappar på ett par timmar.

Jag tycker dock absolut att det är värt att testa om man inte har gjort det innan, och passa på att registrera er på en sida där ni får en välkomstbonus, och kanske till och med en present. På spelabingo.org finns en alldeles utmärkt guide för dig som är nybörjare i bingo-djungeln. Där står allt du kan tänkas behöva veta, och givetvis en stor länksamling och guide till alla bingosidor på nätet. Men tänk på att du måste vara minst 18år gammal för att spela!

Om du känner att du får problem att sluta spela, så ber jag dig att vända dig till Spelberoendes Riksförbund. Där finns bl.a bra fakta om spel, och varningssignaler. Ta alltid varningssignaler på stort allvar!



Lycka till med ditt bingospel!



Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0