Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Tvättning pågår!

2 maskiner i gång, och 6 återstår. Jäklarns, varför skall jag alltid vara så noga med att tvätta färg med färg? Det skapar ju bara bekymmer för mig egentligen, haha. Bokat ny tvättid också. Onsdag klockan 10.00, så vi hinner tvätta innan vi åker till Ljusdal för att fira Jul. Jag har ingen lust att stå där dagen innan och upptäcka att kläderna som jag vill ha med mig är smutsiga. Nightmare. Hoppas jag hinner tvätta allt som jag har tänkt nu då.. Annars får jag boka tvättmaskinerna bredvid också, dom är tydligen lediga.

I maskin: Vitt och mörkt.
Kvar: Ljusgrått, grönt, ljusgul/beige, rött/rosa, mörk ylle och ljus ylle. Gaah!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0