Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Oatley, Oatley, världens bästa Oatley

Kom hem från en stund sen efter att jag och karln varit i Högdalen för att köpa havredryck choklad och cigg. Han är mjölkproteinallergiker så han kan inte dricka vanlig mjölk eller laktosfria produkter. Så då får det bli havre- och sojaprodukter.

Nu passar jag på att blogga medan karln kokar pasta till lunchlåda imorgon. När han inte gör det så är datorn upptagen av pokerspelande, så då finns ingen tid till att blogga. Dessutom har jag en hel del att plugga. Håller just nu på med konteringar och har gjort kapitel 19-21 idag och påbörjat kapitel 22. Prov i kapitel 19-29 på måndag så nu blir det till att ligga i hela helgen. Det är sista provet den här terminen, och kursen slutar 17 december så det är inte långt kvar. Gud, tänk att jag har stått ut hela terminen och kämpat. Jag tvivlade många gånger på att jag skulle orka, men det gjorde jag. Nästa termin blir det många olika kurser, men på heldistans. Skönt! Jag är verkligen en distansmänniska, ingen lektionsmänniska.

Nu skall jag tvätta ansiktet och krypa ner i sängen. Puss.

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0