Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Idag är ingen bra dag

För idag är det bakisdag. Usch, har mått så kass hela dagen men trots detta lyckats ta mig till centrum för att handla baksaker till imorgon. Då skall vi vara hundvakt, baka och ha middag. Anders kommer hit för en bit mat, så jag måste städa upp lite här innan dess också. Full rulle imorgon med andra ord, eftersom jag även måste råplugga inför provet i företagsekonomi på måndag.

Nu skall jag chilla ner mig i soffan och vara ännu mer bakis. Imorgon blir det äventyr!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: PsychoBlonde

haha verkligen! Då är vi två som har bakis-dag idag :P Och jag måste också plugga imorrn:P

2010-12-04 @ 23:39:01
URL: http://psychoblondie.blogg.se/
Postat av: julia

Jättefin blogg! :)

2010-12-05 @ 13:34:14
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0