Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

I huvudet på en Principessa


Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: allis

Ja visst är den bra,

ja,det är jag på bilden,tack så mycket! :)

2010-12-10 @ 17:09:41
URL: http://lifeinapocket.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt bra blogg :)

Länkar du folk?

iaf skulle du kunna länka mig :)? ;*

Ha en trevlig helg ! Kram

2010-12-10 @ 17:33:49
Postat av: SARAH - You can't fix stupid

sv; åh tack vad snäll du är! :D



fin blogg btw!

2010-12-10 @ 18:20:04
URL: http://stpid.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0