Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Presentation av mig själv.

Mitt namn är Madeleine, jag är 21år gammal och bosatt i Fagersjö i Stockholm. Här bor jag tillsammans med min sambo i en trivsam nybyggd 2:a på 62 kvm som vi nyligen flyttat in i. Jag är född och uppvuxen i Tyresö, men har även bott en liten tripp i Anderstorp i Småland men flyttade tillbaka till Stockholm efter att jag saknade Stockholm och det ljuva livet.

Jag studerar företagsekonomi på komvux eftersom jag är en avhoppad gymnasiestudent. Beräkningen är att vara klar till julen 2011, men förhoppningen är att vara klar lite tidigare ändå. Efter komvux har jag siktet inställt på Juristprogrammet på Juridicum (Stockholms universitet) alternativt Ekonomie på Handels. Vad det blir får framtiden utvisa.

Jag ids inte skriva en så mycket längre presentation om mig själv, utan du kan läsa mer under "Om mig" i menyn om du skulle vara intresserad. I annat fall är det bara att fråga. Jag bits inte :)



Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Ofelia

Superfin blogg! kolla gärna in min! :) kram

2010-12-08 @ 13:51:47
URL: http://emmieyo.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0