Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Hej på er!

Nu är jag här igen. Busigt va? :) Jag är nämligen i Stockholm, för er som har missat det! Wiiiie. Nu kommer det bli betydligt mer röj här på bloggen hehe, kommer ju finnas aningens mer att skriva om. ;)

Jag har varit vaken sen 07.30 någongång, och skall fixa mig iordning nu. Har gjort lite praktiska saker på morgonen, så som att fixa räkningar och sådär. Skall strax röra mig mot lilla affären också för att köpa cigg.

Vi hörs sen, då skall jag antagligen träffa Tammy också. Puss!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0