Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Lite om mig själv.

Namn: Madeleine
Bor: Stockholm
Ålder: Född 1989
Civilstånd: Sambo med världens finaste D

Hej!

Jag heter Madeleine och är 21år gammal. Jag är bosatt och uppvuxen i Stockholm, och en riktig stadstjej!
Min blogg "Principessan Madeleine af Stockholm" handlar helt enkelt om mitt liv, och mina tankar. Inget censurerat, inget tillagt! Här kan ni läsa om när jag glider runt i gräddan i Stockholms nattliv, med allt från förhandspremiärer till galor. Kanske jag även delar med mig av en inbjudan ibland?

Jag är tillsammans med en jättefin kille, som jag benämner som "D" eftersom jag vill hålla honom utanför bloggen, av respekt för honom och hans familj. Kanske dyker han upp i bloggen en dag, kanske inte? ;)

Jag har mycket för mig i mitt liv! Jag har tidigare ridit och dansat balett, men har lagt det åt sidan för ett tag. Mycket eftersom jag inte orkar vara låst till en fast tid varje vecka, men även för att mina knän har gått lite paj. Men när ingen ser så flyger jag iväg i en "pas de bourré" i vardagsrummet. ;)

Jag är en okänd talang när det gäller datorer, och jag kan mycket om mycket kan man säga. Utbildad inom webbdesign/praktiskt webbprojekt, och har även studerat andra datorkursinriktningar som exempelvis Adobe Photoshop. Men även inom hårdvarufronten är jag en okänd talang. Just nu har jag sadlat om och studerar Företagsekonomi. Det är superkul!

Avhoppad gymnasieelev, eftersom det fanns mycket annat roligare att göra. Det bästa jag har gjort! Komvux fungerar så mycket bättre, och jag har fått livserfarenheter som jag hade missat om jag hade gått kvar på gymnasiet. Jag har faktiskt provat på hela 5 linjer: Sam/media, estet/musik, naturbruk/häst och fordon/mc. En salig blandning minsann! Mina huvudinstrument var förresten elbas och trummor, eftersom jag och ackordinstrument helt enkelt inte går ihop.

Bloggdesignen och allt däromkring har jag knepat ihop själv, och det är inte okej att kopiera något utan min tillåtelse, om det inte gynnar mig. Ego, ego, ego.

Folk frågar ibland om bloggdesigner, och visst kan jag göra det i mån av tid. Om ni är intresserad av det så maila mig, skriv inte i kommentarsfältet! Då blir det bara bortsållat, och det gynnar varken dig eller mig. Självklart gör jag det gratis.

Om ni har några frågor så är det bara att ställa dom! Jag svarar så snällt så. Men nu kanske ni iallafall fick en snabb överblick över mig och min schizofrena personlighet.

PUSS!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0