Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Ny display - lovely.

Så, nu har jag kommit hem från centrum, efter att ha hämtat my precious. :) Hon är jättefin med en helt ny display, och mår som en principessa. Det gick på försäkringen precis som jag trodde, så jag behövde enbart betala självrisken på 500:-. Härligt! Nu kan jag äntligen börja ta bilder och muppa mig igen, har saknat min kamera så inihelvete, och mp3'n såklart.. åhh äntligen har jag tillgång till alla underbara funktioner igen.

Nu skall jag fixa lite med inställningar, minneskort och så.

XOXO

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Lii

Fick du betala för din?

Min gick på garantin och då fick jag i stort sett en ny mobil då dom bytt ut nästan allt.



Ha en fin dag!

2009-12-15 @ 08:47:18
URL: http://lii76.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0