Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

New blog.

Ligger och smygsamlar poäng på GratisBio. Så sjukt bra tidsfördriv. Samla poäng, och sen kvittera ut presentkort.. kan det bli bättre? Inte direkt. Fler borde verkligen testa.. Folk tror att det är svårt, men det är ju så grymt lätt. Man samlar lätt ihop 50-100p om dagen.. spec när man precis blivit medlem.

Jag samlar mest poäng genom gratis annonser, t.ex undersökningar, gratis kontantkort och liknande, men ibland så beställer jag saker via GratisBio. T.ex CDON och Haléns går jag alltid in på via GratisBio eftersom man då får en viss % i poäng, på det man beställer. Väldigt enkelt! :)

Testa du också! Bara att klicka HÄR!

P.s. Använder du min länk så får du extra poäng.


Nåja.. nu skall jag fortsätta.

XOXO.

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0