Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

D.Brand Concept store invigning.

Sååå.. precis fått inbjudan till invigningen av D.Brand's concept store i veckan. Härligt! Dryck, gott att tugga på och goodiebags är alltid härligt :) Funderar på vem jag skall ta med mig.. vi får se.
Gillar D.Brand's kläder överhuvudtaget. Jeansen sitter superbra, och det är grymt bra priser på dom. Runt 600:- och uppåt för ett par. Rena fyndet!

Var ett tag sen
som jag var på invigning eller event, så det skall bli skoj att komma iväg igen. Ut i vimlet lite! Skall fundera på en bra street-kombo att ha på mig nu. Hörs!

XOXO

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh vad kul med lite mingel och goodiebags =)

hoppas du har en skön lördagskväll!

2009-12-12 @ 22:44:29
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0